Деталі
Згідно з недавньою заявою податкової служби росії, продажі Mondelez Rus, що продає популярні продукти, такі як печиво Jubilee і шоколад Alpen Gold, зросли на 38% у 2022 році до 1,1 мільярда доларів за місцевими стандартами бухгалтерського обліку. Виробник шоколаду Cadbury у підсумку збільшив загальний прибуток більш ніж удвічі порівняно з 2021 роком.
Mars, що прийшов у росію на початку дев'яностих, торік зафіксував зростання продажів на 14%, а прибуток зріс на 58%. Виручка PepsiCo зросла на 16%, прибуток збільшився вчетверо, повідомляє видання.
Американські групи залишилися в росії, оскільки вони не є підприємствами, що перебувають під санкціями, але всі троє заявили, що продаватимуть тільки "життєво важливі" продукти, навіть незважаючи на те, що деякі інші підприємства вийшли через обурення війною путіна в Україні, пише Bloomberg.
Генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта заявив у вересні, що компанія призупиняє продаж міжнародних брендів, таких як 7Up і Pepsi. Американський підрозділ групи в росії продає чіпси, газовану воду, молоко, молочні продукти і дитяче харчування, а також місцеві продукти, такі як квас, зазначає видання.
Доповнення
Лише 6% міжнародних компаній, представлених на російському ринку до початку повномасштабної війни, остаточно згорнули свою діяльність в рф. Наразі 179 компаній завершили вихід з російського ринку, а 1159 – перебувають у процесі виходу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Danon визнають міжнародним спонсором війни - джерело