У разі відсутності світла жителі Одещини можуть повідомити про це ДТЕК кількома способами: через соціальні мережі, шляхом заповнення спеціальної форми на сайті компанії, або телефоном. Про це повідомляє ДТЕК Одеські електромережі, передає УНН.
Деталі
Так, жителі регіону можуть повідомити ДТЕК про відсутність світла через:
- приватні повідомлення на сторінці фейсбук;
- спеціальну форму на сайті в розділі "Відсутня електроенергія?";
- через чат-бот Telegram - https://t.me/DTEKOdeskiElektromerezhiBot або Viber - https://chats.viber.com/dtekodeskielektromerezhi;
- зателефонувавши за номерами кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750 90 90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705 90 90.
Через велику кількість дзвінків лінії кол-центру можуть бути перевантажені. Також в компанії додали, що протягом дня, 28 листопада, ДТЕК повернув світло для 61 тисячі родин у 123 населених пунктах Одещини, відремонтував 35 ліній, що живлять 1 902 трансформаторних підстанцій.
"Станом на 19:30 без світла залишаються 73 145 сімей у 279 населених пунктах. 112 наших бригад працюють цілодобово, щоб якомога швидше повернути світло в кожну домівку", - повідомили в компанії.
Там уточнили, що за прогнозами синоптиків завтра, 29 листопада, на території Одещини збережуться несприятливі погодні умови - пориви вітру до 20 м/с. І закликали жителів регіону бути обачними й не нехтувати правилами безпеки.