Деталі
Особливість виставки в тому, що в ній поєднано знайомий всім формат постерів з новітніми технологіями. При наведенні смартфону мобільний додаток edAR активує та «оживлює» плакати. Глядач побачить 3D моделі, аудіо, відео та VR-портали, що разом спонукають до більш глибокого дослідження, занурення у тему та кращого запам'ятовування даних та фактів.
"Основна мета проєкту – це навчити людей розрізняти маніпуляції та пропаганду, вміти розвінчувати фейки, а також навчитися медіаграмотності та вміти захистити себе та своє інформаційне середовище", - вказують у КМДА.
Унікальний формат виставки при цьому дуже простий для організації. Як вказано, щоб її провести достатньо розмістити 30 плакатів та завантажити додаток edAR – і всі переваги 3D, AR та VR досвіду можуть бути доступні без спеціальної техніки. Крім того, інтерактивні новітні формати показують свою ефективність у розвитку медіаграмотності та показують, як жити в інформаційному середовищі в умовах війни.
Виставка має супровід кожного експонату українською та англійською мовами, зазначають у КМДА.
Попередньо проведення виставки планується в Іспанії, Франції, Словаччині, Чехії та в інших європейських країнах.
Триватиме інтерактивна виставка з 24 квітня по 24 травня у вестибюлі станції «Золоті ворота».
Нагадаємо
У галерії мистецтв "Лавра" у Києві відкрилась виставка «ХРАМ. Українська самоідентифікація» із розписами церкви Покрова Пресвятої Богородиці в селі Липівка Київської області.