Британці вважають, що таким чином москва намагається якомога довше уникнути нової хвилі відкритої мобілізації і можливої напруженості у суспільстві у зв'язку з цим.
Цитата
"Влада майже напевно прагне відкласти будь-яку нову, відкриту обов'язкову мобілізацію на якомога довший термін, щоб мінімізувати внутрішні розбіжності", – йдеться у повідомленні.
За даними британської розвідки, у росії стартувала широкомасштабна рекламна кампанія набору добровольців до російського війська. Реклама, що представлена всюди – від соціальних мереж до білбордів, і звісно ж на телебаченні, закликає «справжніх чоловіків» долучитися до участі у війні. Також підкреслює фінансові вигоди від вступу на службу.
Після того, як доступ до вербування ув'язнених припинили, приватна військова компанія "Вагнера" також конкурує за обмежений пул російських чоловіків призовного віку, зазначають у британському міноборони.
"Залишається дуже малоймовірним, що кампанія приверне 400 тисяч добровольців, про які повідомляло міністерство оборони рф", – йдеться в огляді.