Деталі
Дані відстеження суден, зібрані Bloomberg, показують, що з середини квітня в Сеуті не спостерігалося перевезення російського сорту Urals з судна на судно. Натомість певна активність перемістилася в Атлантичний океан, поблизу Кабо-Верде, Канарських і Азорських островів.
Західні санкції проти російської нафти змусили рф шукати інші ринки, переважно в Азії. Тим часом з’явився величезний тіньовий флот танкерів для перевезення російської сирої нафти, при цьому зростає кількість так званих STS-перевезень у міжнародних водах біля деяких місць.
У зв’язку зі стрімким зростанням фрахтових ставок для невеликих танкерів було економічно доцільно перевозити сиру нафту на більші судна для подорожі на схід. Однак більшість європейських країн забороняють компаніям сприяти перекачуванням російської нафти.
Доповнення
На початку лютого влада Іспанії надіслала листа місцевим судноплавним компаніям, в якому нагадала їм про заборону надавати захисні засоби для таких перевезень, якщо вони стосуються російської нафти — або є підозра — навіть у міжнародних водах.
Відтоді діяльність у Сеуті згорнула. Загалом вісім супертанкерів завершили перекидання поблизу анклаву з грудня до початку квітня. Дев'ятий, Scorpius, отримав вантаж у Сеуті, а потім переїхав до Кабо-Верде та Канарських островів, щоб завершити решту перевезень.