Деталі
Павлюк розповів, що наразі створені робочі групи від Міністерства оборони працюють в регіонах. Вони аналізують досвід служби, репутацію, інформацію в публічному просторі, а також звернення громадян, що надійшли на гарячу лінію та іншими каналами.
За словами першого заступника, також триває робота над пропозиціями змін до нормативно-правових актів. Крім цього, у пріоритеті - цифровізація роботи центрів комплектування.
Цитата
"Щодо зворотного зв'язку, який ми отримуємо від громадян. Прийнято понад 2300 звернень. Теми охоплюють весь спектр питань, які можуть виникнути при взаємодії з ТЦК та СП - від корупційних проявів до якості організації роботи. Кожне звернення опрацьовується індивідуально", - написав Павлюк.
Нагадаємо
Національне агентство з питань запобігання корупції розпочало моніторинги способу життя 102 голів територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК) та їх заступників. Першочергово приділятимуть увагу тим регіонам, які мають найбільші ризики.