Цитата
"Пів року тому запустили оцінку якості послуг у "Дії". Щоб кожен ділився досвідом щодо сервісів, над якими працює наша команда. За цей час понад 625 тисяч українців залишили фідбек. З них 83% прихильно ставляться до послуг, 12% мають рекомендації, 5% — нейтрально. Середня оцінка — 4,13 бала", — відзначив міністр.
Деталі
Як пояснив Федоров, кожен фідбек допомагає точніше розуміти, які проблеми усунути, які інноваційні рішення впровадити, а які послуги вдосконалити.
Так, після отримання послуги автоматично надходить пуш-повідомлення з пропозицією оцінки. Потрібно вибрати один з п’яти варіантів відповіді та за бажанням додати коментар. Або просто відкрити контекстне меню послуги й залишити відгук. Зробити це можна в будь-який зручний час.
"Зараз оцінку підключено до десятків послуг. Уся отримана інформація відображається на наших дашбордах. Вони допомагають створити карту емоцій послуг, провести аналітику і визначити те, що можна змінити або покращити", — додав посадовець.