Деталі
Відомо, що шахраї дзвонили людям від імені служби безпеки банку і повідомляли про підозрілі транзакції за їхніми рахунками. Вони переконували потерпілих, що для запобігання шахрайству необхідно переказати кошти на підконтрольні шахраям рахунки. Для цього вони використовували маніпулятивні техніки і заздалегідь підготовлені «промови».
Шахрайський call-центр знаходився в офісній будівлі в Харкові. У ньому працювало близько 50 співробітників. Також у місці базування call-центру правоохоронці провели обшуки і виявили там понад 50 одиниць техніки.
Слідчі встановлюють організаторів шахрайської схеми. Вони також вирішують питання про призначення судових експертиз.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В центрі Києва викрито великий шахрайський call-центр. Третій за місяць