Як оформити онлайн кредит у МФО
Переважна більшість МФО дають можливість своїм потенційним клієнтам подати заявку на отримання кредиту онлайн. Для цього позичальник повинен зайти на сайт мікрофінансової організації, ознайомитись із кредитними пропозиціями, та подати заявку на отримання кредиту. Якщо заявка подається вперше до цієї МФО, позичальник повинен буде пройти процедуру реєстрації, в ході якої вказати свої персональні та контактні дані.
Набагато спрощує та прискорює проходження процедури реєстрації система BankID. Якщо сайт МФО підтримує таку можливість, доцільно надати перевагу цьому варіанту реєстрації. Чому? По-перше, це підвищує довіру до клієнта. По-друге, так простіше та швидше. Клієнт вибирає із запропонованого йому списку той банк, клієнтом якого є, після чого програма «підтягує» з банківської бази всю необхідну реєстрації інформацію про клієнта. Позичальнику залишається лише перевірити актуальність даних і внести корективи, якщо цього вимагає ситуація.
Після завершення процедури реєстрації клієнту відкривається можливість надіслати заявку на отримання кредиту, в якій він повинен вказати суму та розмір кредиту. Подана заявка розглядається протягом години, після чого клієнт повідомляється про прийняте рішення. У разі позитивного рішення позичальнику залишається підписати електронний кредитний договір. Якщо все зроблено правильно, гроші протягом кількох хвилин надійдуть на банківську картку позичальника.
Робота через мобільний додаток
Багато кредитно-фінансових організацій розробили і пропонують своїм клієнтам мобільні додатки, які мають ряд переваг, якщо робота ведеться зі смартфона. Головна перевага мобільних програм полягає в тому, що вони спочатку розробляються під обмежені розміри екрана смартфона. Розробники софту ретельно продумують навігацію, з таким розрахунком, щоб клієнт міг «дістатись» до потрібної йому опції з мінімальною кількістю торкання екрана мобільного гаджета.
Єдиною незручністю при роботі з мобільним додатком є необхідність завантажувати та завантажувати кожну мобільну програму, яка займає місце в пам'яті смартфона. При цьому працювати клієнт може тільки в одному мобільному додатку. Для переходу в іншу програму, необхідно закрити програму та запустити іншу.
У мережі існують спеціалізовані сервіси, які акумулюють інформацію про різні МФО, надаючи клієнту в одному місці можливість ознайомитися з різними пропозиціями та вибрати найкращий для нього варіант.