Цитата
"Ми визначили чотири базові вектори розвитку, кінцевий результат яких має чіткі індикатори вимірювання. Філософія системних змін полягає у формуванні цінностей і принципів роботи, незалежно від того, хто є керівником і суб’єктом владних повноважень. Таку модель розбудови й зміцнення інституцій ми закладаємо в основу формування державної політики та її реалізації", - сказав Драп'ятий.
Деталі
За його словами, поліпшення роботи сервісних центрів МВС відбудеться шляхом продовження цифровізації, мінімізації бюрократичних процедур, надання вибору способу отримання послуги - онлайн або офлайн. Драп'ятий назвав наступні зміни:
- Посилення безпеки дорожнього руху шляхом здійснення заходів щодо усунення, мінімізації джерел корупційних ризиків, пов’язаних із прийманням теоретичного та практичного іспитів для отримання права на керування транспортними засобами; комплексне вдосконалення засобів технічного контролю.
- Упровадження цифрових проєктів - це наскрізний інструмент для викорінення корупційних ризиків, покращення якості послуг, формування довіри до державних органів.
- Безбар’єрність - уже розпочато роботу з пристосування головних входів до будівель сервісних центрів МВС до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
- Поглиблення міжнародного співробітництва.
Заступник міністра висловив переконання, що реалізація цих чотирьох стратегічних напрямів розвитку є "цілком реальною" та потребує застосування "збалансованого й комплексного підходу". Однак, це не є вичерпним переліком ініціатив, спрямованих на поліпшення роботи сервісних центів МВС, додав він.
Нагадаємо
Головний сервісний центр МВС ініціював запуск пілотного проєкту у 4 областях, метою якого є забезпечення максимально прозорих умов складання іспитів у сервісних центрах МВС.