z-departamentu-hr-u-volonterskiy-khab-v-ibox-bank-rozpovili-yak-dopomagali-spivrobitnikam-perezhiti-pershi-dni-povnomasshtabnoyi-viyni

З департаменту HR - у волонтерський хаб: в IBOX BANK розповіли, як допомагали співробітникам пережити перші дні повномасштабної війни

 • 339817 переглядiв

Деталі

Вона розповіла, що 24 лютого команда банку майже цілодобово була на зв’язку зі співробітниками: допомагала знайти шляхи для евакуації, бензин, прихисток тощо.

Цитата

«З 5 ранку ми почали оповіщувати співробітників про те, що потрібно робити, куди переміщатися. Кожен HR був на зв’язку із командою. Ми направляли контакти, координати. Наші львівські співробітники постійно були на зв’язку перші два дні, вони навіть позмінно ходили спати. Контактували з усіма, допомагали знайти якийсь прихисток по дорозі, бо планувалися затори, допомагали купити бензин тощо. У перші години наша команда фінансистів зробила нарахування усім співробітникам попередньої заробітної плати, щоб усі мали змогу виїхати. Усі якісь наші ексцеси або проблеми – банк був постійно поряд і допомагав. У когось машина поламалася – ми наймали автобуси для вивозу. Весь цей час я була на зв’язку із правлінням, з головою наглядової ради і всі в один голос казали – роби все, що треба для життя людей», - розповіла Подолян.

Вона додала, що було прийнято рішення взяти в команду психологів для підтримки працівників банку. Окрім того, HR менеджери IBOX BANK всіляко допомагали працівникам, які релокувалися до Польщі.

“Релокація була у кожного своя. Хтось їхав на авто, хтось поїздом. Це були хаби, якісь центри. Різні країни – хтось був у Польщі, хтось у Молдові, хтось у Румунії. І наразі хочеться зробити флешбек у ту ситуацію, яку ми пам’ятаємо. Ми дуже дякуємо нашим колегам і нашому дружньому народу полякам, які наразі продовжують допомагати нам. Розуміючи цю велику підтримку, наші топ-менеджери вирішили зробити свій другий офіс у Варшаві. І буквально за тиждень ми організували все. Але ЄС також не був готовим до того, що прийме таку кількість біженців. Важко було знайти квартиру. Наш банк взяв це все на себе. Ми на 3,5 місяці орендували 4-зірковий готель для кожного із наших співробітників, які виїхали, для їх сімей, домашніх тварин. І протягом всього часу шукали квартири та повністю сплачували і продовжуємо сплачувати усі житлові питання співробітників, оформлення документів. На перші 4 місяці ми організували обіди, сніданки – все. Наші колеги не відволікалися ні на що з організаційних питань – усе це брала на себе HR команда, яка займалася усіма побутовими питаннями. У перші дні ми організували дитячу команду для дітей колег – у нас було понад 30 дітей. Родичі, які виїхали разом із колегами, згодилися бути викладачами і няньками для дітей – ми організували свій садок”, - зазначила Олена Подолян.

Нагадаємо

Після релокації до Польші в IBOX BANK вирішили розвиватися й на європейському ринку. Нині банк запускає мережу власних терміналів у Польщі, через які українці, що нині живуть там, зможуть поповнювати свої українські картки, оплатити комунальні та інші послуги. 

Довідка

IBOX BANK – український транзакційний банк, що працює на фінансовому ринку з 1993 року. За підсумками 2021 року банк зафіксував п'ятикратне зростання доходу. Акціонери банку інвестували весь торішній дохід у капітал банку. І з 28 лютого 2022 року статутний капітал фінустанови збільшився на пів мільярда гривень. Уже в березні, завдяки інвестиціям, IBOX BANK виріс і увійшов до другої групи банків.

У серпні 2022 року Рейтинговий комітет РА "Експерт-Рейтинг" оновив довгостроковий кредитний рейтинг IBOX BANK до найвищого рівня uaААА за національною шкалою.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    В Україні затвердили угоду про безвіз із Гватемалою

     • 151082 переглядiв