z-oborotu-5-mln-hrn-pislia-splaty-podatkiv-zalyshytsia-lyshe-720-tys-hrn-yaki-narakhuvannia-platyt-v-kyievi-serednostatystychne-tov-infohrafika

З обороту 5 млн грн після сплати податків залишиться лише 720 тис. грн. Які нарахування платить в Києві середньостатистичне ТОВ – інфографіка

 • 204053 переглядiв

На рахунках середньостатистичного ТОВ у столиці з оборотом у 5 млн грн (без урахування ПДВ), за підрахунками УНН після сплати всіх податкових нарахувань та витрат залишається всього з 720 тис грн.

Для того, щоб підрахувати які і скільки податків платить середньостатичтичне ТОВ в Україні  ми взяли столичне підприємство на загальній системі оподаткування, платника ПДВ із загальним оборотом – 5 млн грн (без ПДВ). 

Крім того, серед критеріїв – 5 офіційно оформлених працівників, кожен із яких отримує 20 тис. грн зарплати (не на руки, а з точки зору ТОВ, до сплати податків із цієї суми). Вважаємо, що ТОВ купило товарів без ПДВ на 4 млн грн.

Враховуючи ці критерії загальний фонд заробітної плати такого підприємства складає 100 тис. грн. З нього ТОВ сплачує 18% податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) та 1,5 % військового збору,  тобто 19,5 тис. грн відрахувань. Також компанія сплачує 22% єдиного соціального внеску (ЄСВ) з фонду зарплат, або ж 22 тис грн нарахувань.

Якщо вважати, що ТОВ купило товарів на 4 млн грн, то 20% ПДВ,  від цієї суми буде 800 тис грн. Після продажу товару на 5 млн грн компанії 20% ПДВ становитиме 1 млн грн. В кінцевому результаті ПДВ до сплати буде 200 тис грн. 

Для того, щоб порахувати прибуток ТОВ, потрібно від доходу 5 млн грн відняти 4 млн грн, на які були куплені товари,  а також суму загального зарплатного фонду та ЄСВ, тобто 122 тис. грн. В кінцевому результаті виходить прибуток 878 тис грн. Він, у свою чергу, обкладається 18% податку на прибуток, що становить 158 тис. грн. Для розрахунку податку на прибуток береться сума обороту без ПДВ.

З урахуванням усіх витрат на товар та сплату податків на рахунках підприємства залишається всього 720 тис. грн. 

Це в тому випадку, якщо у ТОВ немає операційних витрат, наприклад, на мобільний звʼязок працівників чи оренду офісу.

Не слід забувати й те, що залежно від виду діяльності компанія ще може сплачувати акциз, ренту, плату за землю або ж податок на нерухомість.

Нагадаємо

Українці в опитуванні УНН висловили невдоволення діями влади та податковою політикою, а також порадили голові податкового комітету Верховної ради України Данилу Гетманцеву, які ще нові податки можна ввести в Україні. 

Популярні

Новини по темі

Стартував 9-й сезон конкурсу "Час діяти, Україно!"

 • 27408 переглядiв

Україна повернула тіла 99 полеглих українських захисників

 • 26058 переглядiв