Деталі
Законопроєкт містить заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора, а також заборону вміщувати в рекламі дискримінаційні твердження або зображення, які розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість.
Також до Закону «Про рекламу» додаються наступні зміни:
· запроваджені чіткі критерії для ідентифікації реклами, яка потрапляє під юрисдикцію України;
· уточнені вимоги до наявності необхідних ліцензій та дозволів на рекламовані товари та послуги;
· удосконалено регулювання соціальної реклами, наприклад, допускається показ зброї, посилання на рекламодавця, якщо це державний орган або міжнародна організація;
· спрощені правила переривання рекламою трансляції фільмів, програм новин та програм для дітей;
· збільшені до 20 % квоти реклами в аудіовізуальних медіа.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Доплати військовим: силовий блок запропонував до кінця травня розробити новий законопроект
«Гарний приклад того, як якісний законопроєкт об‘єднує сесійну залу і робить Україну на крок ближчою до ЄС, адже з ухваленням цього закону ми виконаємо 6-й пункт вимог для набуття членства в Євросоюзі», – сказала Кравчук, йдеться у повідомленні.