Деталі
Так, у ВР зареєстровано проект постанови № 8269 про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Каховському та Скадовському районах Херсонської області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".
Також зареєстровано у ВР проект постанови № 8270 про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Запорізькій та Житомирській областях повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".
У документах, які подав у Раду Президент України Володимир Зеленський, йдеться про розширення повноважень начальників військових адміністрацій, зокрема:
• крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України "Про правовий режим воєнного стану", здійснюють повноваження відповідних сільських та селищної рад, їх виконавчих комітетів, відповідних сільських, селищного голів;
• можуть затвердити тимчасову структуру виконавчих органів відповідних сільських, селищної рад (для працівників, посади яких не включені до тимчасових штатних розписів, оголошується простій або здійснюється їх переведення на рівнозначну чи нижчу посаду);
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський пропонує розширити повноваження голів військових адміністрацій Херсонщини
Окрім того, згідно пояснювальної записки до проекту постанови № 8269 апарати Долматівської, Хрестівської, Чулаківської сільських, Голопристанської, Каховської міських рад та їх виконавчих комітетів, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 частини другої статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану"), комунальні підприємства, установи та організації відповідних територіальних громад підпорядковуються начальникам відповідних військових адміністрацій населених пунктів у Каховському та Скадовському районах Херсонської області.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський утворив нові військові адміністрації на Харківщині та Херсонщині
Згідно проекту постанови № 8270 апарати Андрівської сільської ради Бердянського району і Новенської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області, Народицької селищної ради Коростенського району Житомирської області та їх виконавчих комітетів, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 частини другої статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану"), комунальні підприємства, установи та організації відповідних територіальних громад підпорядковуються начальникам відповідних військових адміністрацій населених пунктів у Запорізькій та Житомирській областях.