Понад 10 років тому WOG одним з перших почав розвивати нову культуру споживання якісної кави. Продовжуючи підтримувати цю стратегію, клієнтам пропонуються як нові напої, так і можливість обирати зерно для їх приготування.
«На WOG лише клієнт вирішує, в який час доби йому випити традиційну найкавовішу, коли – каву без кофеїну, а коли – смачний та корисний фіточай. Незалежно від обраного зерна, вартість кавового напою залишатиметься однаковою», - підкреслив Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.
«Ми сконцентровані на розширенні асортименту і сервісу, який пропонуємо нашим клієнтам. Блекаут та перетворення АЗК в «Пункти незламності» спонукали нас до переосмислення асортименту. Кава без кофеїну – один із перших наших проєктів у цьому році. Ми продовжуватимемо роботу з розширення меню, й гості наших АЗК невдовзі зможуть скуштувати смачні новинки», - наголосила Ірина Соколовська, директор дирекції громадського харчування та Інтерсіті.
Кавове зерно традиційно постачатиме надійна, перевірена багатьма роками співпраці, німецька компанія J.J. Darboven. Саме час спробувати каву без кофеїну, якщо ви не куштували її раніше, аби порівняти смак та аромат традиційної кави з новою ЗАВЖДИКАВОЮ.
Вміст кофеїну в зернах становить 0,04 – 0,06 %.