5 млн грн на створення належних умов для одужання - мережа мультимаркетів "Аврора" спільно з клієнтами підтримала діток з опікового відділення центру "Незламні"

5 млн грн на створення належних умов для одужання - мережа мультимаркетів "Аврора" спільно з клієнтами підтримала діток з опікового відділення центру "Незламні"

Київ  •  УНН

28 грудня 2023, 07:51 • 24601 перегляди

Read in English

Мережа мультимаркетів "Аврора" спільно з клієнтами підтримала діток з опікового відділення центру "Незламні"

Війна триває, і щодня від ворожих дій страждають дорослі та діти з усіх куточків України. Особливо гострою є проблема опікових відділень - вони перевантажені, потребують нового обладнання та реконструкції приміщень.  

Саме тому мережа мультимаркетів "Аврора" реалізувала благодійну ініціативу під назвою "Країна рідних сердець". Її основною метою стала допомога дітям, які лікуються в опіковому відділенні центру "Незламні". Це відділення потребує ремонту, адже воно не має належних умов для лікування діток з тяжкими опіками. Тому такі пацієнти вимушені лікуватися за кордоном, далеко від близьких.

Image

У межах цієї акції клієнти мультимаркетів у різних містах і містечках України купували символічні наліпки з героями Джойками та словами підтримки за ціною всього 2 грн (за кожні 80 грн у чеку або купівлю товарів партнерів). Також наліпки можна було придбати за звичайною ціною - 10 грн.  

З кожної наліпки за 2 грн - 1 гривня перераховувалася на відновлення дитячого опікового відділення центру "Незламні". З наліпок за 10 грн на благодійність йшло 9 грн. 

Акція тривала протягом майже трьох місяців, і за цей час клієнтам мережі вдалося зібрати 2 182 379 грн. "Аврора" також доєдналася до збору, додавши до зібраної суми ще 2 817 621 грн. Загалом опіковий центр отримав рівно 5 млн грн, які були такі потрібні для ремонту.

Image

Також клієнти підписували наліпки та клеїли їх на серця-постери, що були у кожному магазині. З цих постерів "Аврора" зробила одне велике серце, яке передано у дитяче опікове відділення, щоб підтримати маленьких пацієнтів. 

Сьогодні улюблені бренди мають не тільки задовольняти своїх споживачів, а й підтримувати суспільство, на ділі підтверджувати ті цінності, які вони транслюють. Благодійні ініціативи "Аврори" доводять це на практиці та є прикладом для інших. І головне - допомагають об’єднувати людей довкола добрих справ.