Допомога постраждалим від війни і промоція спорту. ФК «Шахтар» та БРСМ-Нафта розповіли про співпрацю
Київ • УНН
КИЇВ. 22 березня. УНН. Мережа автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» і футбольний клуб «Шахтар» зміцнюють партнерство заради допомоги українцям, постраждалим від війни, та популяризації спорту серед дітей і молоді. Про це повідомляє спортивне відання XSport.
Компанії реалізовували спільні проекти задовго до початку повномасштабного вторгнення Росії. Починаючи з лютого 2022 року, бізнеси об’єднали зусилля для допомоги людям. Зокрема для організації евакуації з зони бойових дій — з Маріуполя, Херсону, Харкова.
«Ми вивозили людей до Shakhtar's Shelter Center на стадіон «Арена Львів», там були створені усі умови для проживання. Там і досі знаходяться люди, які втратили домівки. Ми розуміли, що ми відповідальний бізнес, ми бізнес, який може це робити, і тому ми просто не могли залишитись осторонь», — розповів директор зі стратегічного розвитку БРСМ-Нафта Олександр Мельничук.
ФК «Шахтар» надавав для евакуації людей власні автобуси, а БРСМ-Нафта — безкоштовно заправляла їх пальним.
«Ми дуже вдячні БРСМ за те що вони у такий складний час допомогли нам з пальним, що дало нам можливість організувати логістичні процеси, насамперед перевезення переселенців клубними автобусами по Львівській області та до кордону з Польщею», — наголосив гендиректор «Шахтар-Сервіс» Дмитро Кириленко.
ФК «Шахтар» бачить три ключові переваги співробітництва з «БРСМ-Нафта»: мережа є однією з лідерів у своєму сегменті, для неї якість та обслуговування клієнта є пріоритетом, її АЗК доступні по всій території України. Крім того, бізнеси мають спільні цінності: пропагують масовий спорт і промотують здоровий спосіб життя дітей і молоді.
Ще до початку повномасштабної війни «Шахтар» та «БРСМ-Нафта» мали багато кейсів вдалої співпраці. Наприклад, вболівальники «Шахтаря» мали в мобільному додатку «БРСМ-Нафта» спеціальну знижку на пальне. «Цей кейс був дуже успішним, проте війна внесла свої корективи в нашу співпрацю, і з розважального напрямку ми повністю переорієнтувались на допомогу українцям. Я вважаю, що наразі кожен відповідальний бізнес має докласти до цього максимум зусиль», — вважає Олександр Мельничук.
На деяких АЗК мережі транслюють ігри «гірників», щоб вболівальники могли збиратися і разом дивитись матчі. Компанія розвиває й власну корпоративну футбольну команду, яка другий рік поспіль виграє Золотий Кубок Бізнес-ліги.
У ФК «Шахтар» таке партнерство високо цінують і користуються його перевагами. «Ми отримуємо великий фідбек щодо нашого партнерства, адже наші вболівальники дуже задоволені тим, що у «БРСМ-Нафта» є розвинена мережа АЗК по всій Україні, де вони можуть заправитись. Також люди активно користуються їхньою картою лояльності через наш додаток», — додав Дмитро Кириленко.