Страйк польських перевізників: Варшава підтримала угоду, яка спричинила протести - RMF FM

Страйк польських перевізників: Варшава підтримала угоду, яка спричинила протести - RMF FM

Київ  •  УНН

21 листопада 2023, 14:32 • 9467 перегляди

Read in English

Польська влада погодила прийняття угоди про лібералізацію перевезень між Україною та ЄС під час голосування у Раді ЄС. Журналісти польського радіо RMF FM дослідили хронологію голосування і не знайшли жодних протестів або заперечень з боку представників Польщі у ЄС.

Представники польського уряду не протестували на жодному з численних етапів обговорення угоди про перевезення між Україною та ЄС. До такого висновку прийшли журналісти польського радіо RMF FM, які у Брюсселі проаналізували супровідні документи угоди про лібералізацію перевезень між Україною та ЄС, передає УНН.

Видання пише, що представники польської влади на рівні з усіма іншими підтримували угоду між Україною та Європейським Союзом про відміну дозволів для українських автомобільних перевізників і за продовження терміну дії угоди до червня 2024 року.

Очевидно, що польська влада обійшла увагою проблему польських перевізників. Вони не заперечували ні на якому етапі. І угоду від червня 2022 року, і її продовження в березні цього року країни ЄС ухвалили одноголосно. Документи ЄС доводять, що продовження угоди до червня 2024 року було ухвалено на засіданні Ради ЄС навіть як пункт, що не потребує жодного обговорення

- пише RMF FM.

Видання наводить хронологію обговорення відміни дозволів для України у Єврокомісії, яка діє з 2022 року. 2 лютого 2023 року Єврокомісія запропонувала продовжити угоду. 8 лютого робоча група, до якої увійшли представники всіх країн ЄС, ухвалила цю пропозицію. 1 березня її ухвалили посли 27 країн ЄС. 8-9 березня пропозицію було офіційно ухвалено без обговорення міністрів ЄС у Раді юстиції. На кожному з цих етапів відсутні заперечення з боку представників польської влади.

Також видання нагадує, що польські страйкарі-перевізники вимагають відновити дію дозволів для українських компаній, а міністр інфраструктури Польщі Анджей Адамчик перекладає відповідальність на владу ЄС. Однак, до червня наступного року очікується прийняття кінцевого рішення про механізм перевезень між Україною та ЄС. Вочевидь, повернення дозволів не буде можливим, оскільки це буде суперечити законодавства ЄС. При цьому Польщі доведеться забезпечити дію рішення ЄС на своїй території, оскільки міжнародні угоди, укладені ЄС з іншими країнам, обов’язкові для виконання для усіх країн Європейського Союзу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські та польські перевізники готують судові позови проти страйкарів у Польщі