У Києві між станціями метро "Деміївська" і "Теремки" можуть запустити човниковий рух

У Києві між станціями метро "Деміївська" і "Теремки" можуть запустити човниковий рух

Київ  •  УНН

9 грудня 2023, 21:11 • 35141 перегляди

Read in English

Київ розглядає можливість запровадження шатл-сервісу між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" через вимушене закриття через нещодавно виявлену тріщину, яка загрожує безпеці пасажирів. Відновлення та заходи безпеки є пріоритетним завданням, над вирішенням якого працюють експерти.

У Києві розглядають можливість запуску човникового руху непошкодженим тунелем між станціями метро "Деміївська" і "Теремки". Про це під час брифінгу заявили директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кадибор та начальник "Київського метрополітену" Віктор Брагінський, повідомили в КМДА, передає УНН.

Деталі

Зазначається, що оперативне закриття ділянки "Деміївська" – "Либідська" було вимушеним кроком, оскільки після фахівці виявили нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. 

Питання безпеки пасажирів – у пріоритеті для нашого підприємства. Оперативне закриття ділянки "Деміївська" – "Либідська" було вимушеним кроком, оскільки після вчорашнього ранкового обстеження в пʼятницю було виявлено нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. Подальший рух поїздів міг призвести до непередбачуваних наслідків. Наразі компетентні фахівці зʼясовують причини

– зауважив начальник "Київського метрополітену" Віктор Брагінський

Начальник "Київського метрополітену" також додав, що фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску "човникового руху" між зачиненими станціями. Для цього необхідно провести розрахунки та безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення.

Головний інженер КП "Київський метрополітен" Віктор Вигівський зазначив, що ситуація на інших перегонах контрольована. Так, на деяких є піщані ґрунти і поверхневі води.

Він наголосив, що фахівці підприємства розуміють, як з цими ділянками працювати, і найголовніше, там відсутня раптовість подібних ситуацій до станції "Деміївська". Бо є певний дебіт води, про який спеціалістам відомо, і відповідно до сезону він збільшується або зменшується, і відповідальні фахівці працюють із цими умовами та ведуть постійний нагляд.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Затоплення тунелю Київського метрополітену: у КМДА назвали ймовірні причини та озвучили орієнтовні терміни ремонту

Віктор Вигівський також додав, що питання гідроізоляції важливе для всіх метрополітенів. Разом із тим є спеціальні технологічні процеси, що дозволяють експлуатувати ці ділянки у звичайному режимі роботи.

Фахівці наголошують, що ситуація, що склалася на ділянці "Деміївська" – "Либідська", нестандартна та потребує оперативних рішень, які вже ухвалили. Київський метрополітен разом із міською владою докладають максимум зусиль, аби якомога швидше провести відновлювальні роботи та поновити звичний рух столичної підземки.

Водночас важливо провести всі роботи максимально якісно та з дотриманням усіх технологічних процесів, аби уникнути в майбутньому подібних ситуацій.

Нагадаємо

У Києві з 9 грудня для термінового проведення ремонту перегінного тунелю закрили рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки". Орієнтовний термін ремонту - 6 місяців.

Поки відповідні служби лагодять тунелі метро, міська влада запустила альтернативні маршрути наземного транспорту.  Для цього випустили на цей відрізок шляху додаткові автобуси та тролейбуси, що курсуватимуть із регулярними інтервалами