Як “сваритися” в соцмережах, аби не нашкодити собі – поради психолога

Як “сваритися” в соцмережах, аби не нашкодити собі – поради психолога

Київ  •  УНН

31 січня 2023, 15:09 • 1097354 перегляди

КИЇВ. 31 січня. УНН. При конфліктах у соцмережах завжди важливо дослухатися до свого емоційного стану. Якщо суперечка його погіршує, то краще її припинити та переключитися на інше заняття. Через деякий час в спокійному стані вже можна прийняти рішення, чи варто повертатися до суперечки. Про це в коментарі УНН розповіла психолог Анна Явтушкевич.

Деталі

Як розповіла психолог, конфлікти у соціальних мережах можуть виникнути з різних причин: погляди та бачення події чи ситуації, що відрізняються; непорозуміння; особисте сприйняття та емоційна реакція на інформацію чи коментар. Для деяких людей це спосіб проявити злість чи зменшити власну напругу. Але в будь-якому разі така суперечка супроводжується взаємними докорами та образами. Цей спосіб комунікації може не вирішувати проблемну ситуацію, а перетворюється в обмін звинуваченнями.

Цитата

«При подібних обставинах, ви можете задати собі наступні питання "Як ця сварка впливає на мене? Яка мета цієї комунікації? Чого я хочу досягти і чи це можливо зараз?". У випадку негативного впливу, якщо ви відчуваєте пригніченість, виснаження, втому під час спілкування у соцмережах, ви можете попіклуватися про свій емоційний стан, переключитися на іншу активність і пізніше прийняти для себе рішення про доцільність продовження комунікації. Піклування про себе та своє психічне здоров'я – на першому місці. Ми маємо і так багато тригерів, що можуть виснажувати та погіршувати стан. Уявіть собі, що наша ресурсність – як заряд павербанку і, відповідно, хороше самопочуття передбачає її регулярне підзаряджання», – зазначила психолог.

Додамо

Психолог додає, що конструктивна розмова передбачає спілкування "на рівних", неупередженість, повагу до співрозмовника та готовність слухати його позицію. Без використання звинувачень чи оціночних суджень. Конструктивний діалог може допомогти домовитися, вирішити проблему, кожному учаснику – дати змогу висловитися і бути почутим. Якщо ж співрозмовник вдається до маніпуляцій або провокацій, часто це робиться з метою "вивести з себе", дестабілізувати та викликати певну емоційну реакцію.

«Якщо ви вирішили продовжувати комунікацію, пам'ятайте про вашу мету і зосередьтесь на аргументах і фактах. Якщо ви бачите, що подібна розмова лише витрачає ваш час і сили, ви завжди можете ігнорувати та завершити спілкування», – радить психолог.

Нагадаємо

Психолог розповіла, як відключення електроенергії впливають на емоційний стан та як допомогти собі.