Якщо блокування у Польщі триватиме, фури поїдуть до словацького, угорського кордонів – Асоціації автомобільних перевізників

Якщо блокування у Польщі триватиме, фури поїдуть до словацького, угорського кордонів – Асоціації автомобільних перевізників

Київ  •  УНН

28 листопада 2023, 00:25 • 37169 перегляди

Read in English

За словами Ігоря Оверка, голови Всеукраїнської асоціації міжнародних автомобільних перевізників, триваюча блокада на польському кордоні може перенаправити вантажівки до словацького та угорського кордонів, на тлі занепокоєння щодо безпеки вантажів та необхідності проведення переговорів щодо пропускної спроможності кордону.

Якщо блокування у Польщі триватиме, товаропотік поїде до словацького та угорського кордонів. Про це Українському радіо заявив голова Міжнародної транспортної асоціації України Ігор Оверко, передає УНН.

Ситуація насправді критична. Ягодин, Краковець, Рава-Руська – продовжується блокада. Поляки заявили, що в Шегині від сьогоднішнього дня будуть блокувати цілодобово. До цього моменту вони перекривали його в денну пору, в нічну він працював. Складається така ситуація, що якщо дійсно підтвердяться їхні наміри закрити останній перехід із Польщею, який працює із вантажами, тоді весь товаропотік буде змушений їхати в бік Закарпаття – до словацького та угорського кордонів

сказав Оверко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З завтрашнього дня польські перевізники будуть блокувати КПП "Шегині" цілодобово

Він також зазначив, що ініціатива евакуювати водіїв правильна, але трохи недопрацьована.

"Як бути з товаром, з автомобілями, коли заберуть водіїв? Де гарантія того, що не почнеться мародерство? Якщо забирають водіїв, то потрібно було якось зорганізувати охорону цьому вантажу та автомобілям".

додав посадовець

За словами голови Міжнародної транспортної асоціації, це питання вже переросло з економічної в політичну площину.

Страйк страйком, але цей страйк має бути в межах розумного. Не можна заблокувати всю країну заради якихось своїх вимог, які насамперед залежали і від них. Тобто, польська митна служба свідомо опрацьовувала транспорт повільно? Якщо ми вже почнемо сідати за стіл переговорів, то питання №1 має бути – пропускна здатність на кожному кордоні. Ми повинні розібратися, чому і яка сторона блокує – чи це українська Митна служба погано працює, чи польська. Чи вони за домовленістю разом погано працюють і збільшується кількість транспортних засобів

розповів Ігор Оверко.