Цитата
«Щоб заблокувати якусь ділянку моря, потрібний відповідний корабельний склад, у великій кількості – щоб фізично завадити проходити через якусь ділянку моря. Зараз такого не відбувається. Тому назвати це проривом блокади, як на мене, це перебільшення. Вони [іноземні судна – ред.] проходили стандартними маршрутами, це ближче до наших берегів. Відповідно це зона, в яку російські кораблі не заходять. Це більш як 100 морських миль від узбережжя. Тому що вони [російські військові моряки – ред.] розуміють, що в такому випадку прослідують за російським кораблем. Тобто на дно», - зауважив Плетенчук.
Тому, на його думку, можна сказати, що ця зона для іноземних торгових кораблів більш-менш безпечна. І судна виконували свої звичайні проходи торгівельними шляхами і залякування російських військових не мають під собою підстав.
Доповнення
Три вантажні судна, що належать грецькій, ізраїльській та турецько-грузинській компаніям, прибули 31 липня до одного з українських зернових терміналів у дельті Дунаю.
Це сталося після того, як москва вийшла з "зернової угоди", а потім погрожувала, що вважатиме кораблі, що йдуть до українських портів у Чорному морі, "перевізниками військових вантажів".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ердоган по телефону заявив путіну, що призупинка "зернової угоди" нікому не вигідна, чекає його візиту в Туреччину