Цитата
«Ми прагнемо захищати права людини», – наголосили у компанії у щорічному звіті про вплив, опублікованому в понеділок.
«Наші бренди вживають заходів щодо обмеження доступу до своїх послуг у росії та завершать свій вихід з російського ринку до 30 червня 2023 року».
Деталі
Акціонер Match Friends Fiduciary Corp сказав, що Match подала приклад для інших, пов’язавши своє рішення з ризиками для прав людини, з якими стикається український народ.
Джефф Перкінс, виконавчий директор Friends Fiduciary, сказав Reuters, що бізнес, який торгує на довірі, мав вагомі причини залишити росію: «Для надійного бренду не дуже добре продовжувати діяльність у країні, де Міжнародний кримінальний суд висунув звинувачення главі держави».
Нагадаємо, що багато провайдерів цифрових послуг у росії, як-от Spotify і Netflix, припинили роботу незабаром після того, як москва почала військову кампанію в Україні в лютому 2022 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: KFC продала свій бізнес у рф місцевій компанії Smart Service Ltd і залишає країну: нова назва бренду