Більша частина з 1000 найбільших рекламодавців Twitter припинили витрачати кошти на платформу
Київ • УНН
КИЇВ. 12 лютого. УНН. Більше половини з 1000 найбільших рекламодавців Twitter у вересні перестали витрачати кошти на платформу у перші тижні січня, передає УНН з посиланням на CNN.
Деталі
Згідно з інформацією наданою компанією Pathmatics, що займається аналізом цифрового маркетингу, більша частина з 1000 найбільших рекламодавців Twitter у вересні перестали витрачати кошти на платформу в перші тижні січня. Це є яскравою ознакою того, наскільки масштабним був відтік рекламодавців після придбання компанії Ілоном Маском.
Близько 625 з 1000 найбільших рекламодавців Twitter, включаючи такі великі бренди, як Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo та Merck, відмовилися від реклами станом на січень.
Наприклад, компанія Wells Fargo заявила, що "зупинила розміщення платної реклами у Twitter", але продовжує використовувати його як соціальний канал для взаємодії з клієнтами.
В результаті цього щомісячний дохід від 1000 найбільших рекламодавців Twitter з жовтня по 25 січня впав більш ніж на 60% - зі 127 мільйонів доларів до трохи більше ніж 48 мільйонів доларів.
Доповнення
Після того, як Маск почав повністю управляти платформою Twitter, рекламодавці були стурбовані безпекою та стабільністю, враховуючи його плани щодо скорочення персоналу та пом'якшення політики модерації контенту.
Нагадаємо
Згідно з документами, у 2022 році Tesla втратила 140 мільйонів доларів на своїх інвестиціях у біткоїн.