Дизайнер Balenciaga попросив вибачення за рекламу, яка мала у собі елементи жорстокого поводження з дітьми
Київ • УНН
КИЇВ. 11 лютого. УНН. Креативний директор Balenciaga Демна вибачився за рекламну кампанію, яка мала у собі елементи жорстокого поводження з дітьми. Дизайнер заприсягся відмовитися від провокаційного видовища, передає УНН з посиланням на France24.
Деталі
У рекламі Демена, опублікованій наприкінці минулого року, було зображено дітей, які тримають сумки, схожі на плюшевих ведмедиків, але із заклепками та ременями безпеки у роті. Інсталяція була оточена предметами для дорослих, включаючи келихи для вина.
Ця ситуація викликала величезний осуд в Інтернеті, у тому числі з боку знаменитостей та близьких дизайнера.
У своєму першому інтерв'ю після події, Демна сказав, що ніколи не збирався посилатися на насильство.
«Я бачив багато драми у своєму житті, але це було особливо важко… помилка, з якої можна винести уроки», — сказав він в інтерв'ю.
«Я розумію, що мою роботу сприйняли як провокаційну, але ця конкретна ситуація ніколи не була б частиною мого, можливо, провокаційного характеру», — додав він.
Демна сказав, що ведмеді були відсиланням до панку, а не до БДСМ. Проте дизайнер не мав пояснень щодо реквізиту, використаного в іншій серії фотографій, включаючи видрук рішення Верховного суду США про дитячу порнографію.
Balenciaga заявила, що подасть до суду на компанію, яка знімала цю рекламу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Balenciaga судиться з продюсерською компанією на 25 млн доларів через скандальну рекламу