bilsha-chastina-z-1000-naybilshikh-reklamodavtsiv-twitter-pripinili-vitrachati-koshti-na-platformu

Більша частина з 1000 найбільших рекламодавців Twitter припинили витрачати кошти на платформу

 • 990152 переглядiв

Деталі

Згідно з інформацією наданою компанією Pathmatics, що займається аналізом цифрового маркетингу, більша частина з 1000 найбільших рекламодавців Twitter у вересні перестали витрачати кошти на платформу в перші тижні січня. Це є яскравою ознакою того, наскільки масштабним був відтік рекламодавців після придбання компанії Ілоном Маском.

Близько 625 з 1000 найбільших рекламодавців Twitter, включаючи такі великі бренди, як Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo та Merck, відмовилися від реклами станом на січень.

Наприклад, компанія Wells Fargo заявила, що "зупинила розміщення платної реклами у Twitter", але продовжує використовувати його як соціальний канал для взаємодії з клієнтами.

В результаті цього щомісячний дохід від 1000 найбільших рекламодавців Twitter з жовтня по 25 січня впав більш ніж на 60% - зі 127 мільйонів доларів до трохи більше ніж 48 мільйонів доларів.

Доповнення

Після того, як Маск почав повністю управляти платформою Twitter, рекламодавці були стурбовані безпекою та стабільністю, враховуючи його плани щодо скорочення персоналу та пом'якшення політики модерації контенту.

Нагадаємо

Згідно з документами, у 2022 році Tesla втратила 140 мільйонів доларів на своїх інвестиціях у біткоїн.

Українські Національні Новини

Технології

    Популярні

    У Києві впали уламки збитих дронів - КМВА

     • 19500 переглядiв

    Снаряди з Лівану поранили семеро людей у центрі Ізраїлю

     • 14381 переглядiв

    У Києві оголосили повітряну тривогу: працює ППО

     • 30465 переглядiв

    Новини по темі

    Над Канадою збили літальний об'єкт

     • 916753 переглядiв

    У Малаві масштабний спалах холери

     • 1103941 переглядiв